ibland känns det som ingen förstår

Känns som ingen fattar hur jag känner och de bränner
Alla som fått mitt hjärta brist skulle jag kunna räkna upp på en långlång lista.
När jag tänker tillbaka hjärta de brinner och tåren den rinner
Vill inte gång på gång påminnas om alla hemska gånger något skett utan att jag varit beredd
Egentligen borde alla korkade idioter nämnas men jag orkar inte hämnas
De sägs att tiden läker alla sår men hur fan ska man kunna laga ett stort svart hål
Men kiven kvar i mitt hjärta försöker jag finna ett svar
Men hur fan ska jag hinna innan tiden är ute
Tiden rinner ut som ett spår i sanden du får lova att hålla mig hårt i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0