om jag bara visste!

Nu vet jag hur du mått
Hur ont de gjort när jag bara gått
Men egentligen är du den som får mig mig hel
Så känn inte att något är ditt fel
Du ska bara veta hur många gånger tårarna runnit ner för kinden
Hur många gånger vinden viskat ditt namn
Hur jag varje gång önskat jag befann mig i din famn
Höra din varma röst 
Den som är världens bästa tröst
Se hur dina vackra ögon kan glimma 
Timma efter timma.
Känna att du är min goding 
När jag berättar om min utomjording
De är ingen som kan fatta 
Men de fick oss gång på gång att börja skratta
Tiden gick så fort plötsligt vad de dags att fara till min hemort
Som jag helst av allt inte hade gjort. 
När du kom till tåget för att farväl
kändes de i både hjärta och skäl
Hade jag kunnat hade jag dragit med dig hit 
då hade jag sluppit all skit
Jag trodde att du med tiden skulle gå att glömma
men de går inte sluta att drömma
mitt hjärta valde att strida 
trots att de fått lida
vet inte hur jag känner idag 
om de är du och jag som ska dela andetag
de är en fråga där jag inte har något svar
men finns min chans ens kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0